יום רביעי, 27 ביוני 2012

וידוי ובקשה


מדי פעם הסקרנות מכריעה ואני נכנסת לנתונים הסטטיסטיים של הבלוג. אחד הנתונים מתייחס למספר הנכנסים לאתר ומיקומם בעולם. מפאת שמירה על פרטיות הקוראים לא בקשנו לדעת מי אתם, העוקבים אחרי הבלוג, למרות ההפצרות הנשנות של אודי.
נכנעתי!
כניסות חוזרות מסנגל מסקרנות אותי. הייתי שמחה לדעת מי אתה/את החבר החדש מסנגל. האם מוכנה/מוכן להזדהות? ממש לא חובה. בחלק מהמקרים, כשרואה כניסות ממקומות אקזוטיים מנסה לנחש מי ממכרינו עשוי להסתובב במחוזות אלה.
ככלל, הבלוג פתוח לכל דורש, אין צורך לקבל את רשותנו.
בכל מקרה, ורק במידה ומתאים לכם, נשמח לשמוע מי בקוראים. אפשר בהודעה קצרה בבלוג (סטייל "גם אני קורא") או ישירות למייל.
באהבה רבה לכל העוקבים ודורשי שלומנו.
אילת והמשפחה 

8 תגובות:

  1. כך זה . היום כתבתי מייל כדי לנסות לבדוק מה פשר השתיקה הארוכה (מדי לטעמי כמובן!). שמחיה לראת שאתם ממשיכים אי שם.
    בטינה

    השבמחק
  2. הי, יופי שאת שם וכבר מגיבה. אכן שתיקה ארוכה. הזמן עם גילי היה קצר ויקר, בנוסף הגישה לאינטרנט מוגבלת ולוקח שעות להעלות תמונות לבלוג. מנסה להעלות פוסט חדש.
    אנחנו בטוב, במנוחה בין שתי צלילות עם תומר...
    אין תלונות :)

    השבמחק
  3. היי זה אורן
    בבקשה תמשיכו את הבלוג זה מאוד
    מסקרן איפה אתם..
    תהנו!!

    השבמחק
  4. היי אורן,
    איזה יופי שאתה קורא ומגיב. אז הקשבתי לבקשתך והעלתי פרק חדש:)
    לוקח המון זמן להעלות תמונות, אז בהזדמנות הבאה אוסיף תמונות לפרק האחרון.
    בקרוב מאוד אתה מגיע ואנחנו מצפים ומתגעגעים.
    מקווה שגם אתה תהנה מהחוויה.
    אוהבים ומתגעגעים.
    דש למשפחה

    השבמחק
  5. משפחה יקרה,
    קוראים, נזכרים ומתגעגעים. גילי ואני יושבים יחד וגילי סופסוף קוראת את הבלוג בפעם הראשונה. מקווים להמשיך לקרוא את הבלוג ביחד ולגחך על השיגעונות המשפחתיים.
    מתים כבר לראות את הפרק שלא היינו (כי בטלפון זה תמיד פחות מפורט).
    נשיקות וחיבוקים,
    הילדים האבודים

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אנחנו מרגישים אבודים!
      איך הלכתם מאיתנו ונטשתם אותנו בלב ים??
      צחוק טוב לבריאות ולצחוק על ההורים בריא שבעתיים.
      מתגעגעים ואוהבים,
      אמב״א והאחים המוסלמים

      מחק
  6. אני חייב להודות שחטאתי ולא קראתי - אבל אני מאשים את חוסר הזמן הכללי והעובדה שאני לא מקבל את זה למייל. ביום שני בחינה ואז יהיה לי קצת זמן - אני אחזור ואקרא הכל. מרפרוף על קרואטיה - נשמע אדיר.

    -אלון

    השבמחק
  7. לא יסולח! תירוצים במשטרה
    כף שחזרת לקרוא ולהגיב.
    רבים מלינים על שלא מיודעים במייל.
    האם אתה יודע איך מוסיפים לבלוג את האופציה הזו, מבלי לכפות את הבלוג על אנשים?
    אשמח לעצה.

    השבמחק