יום שישי, 27 ביולי 2012

למעוניינים בעדכונים על פוסטים חדשים למייל

חיפשתי וחיפשתי, התייעצתי עם מומחי מחשבים מהטובים בארץ, ולא מצאתי פתרון פשוט לאפשר למעוניינים ללחוץ על כפתור ולבקש להתעדכן.
מה שכן מצאתי זו אפשרות לשלוח מייל, לרשימת מכותבים בכל פעם שמעדכנת את הבלוג.
אז - לכל המעוניינים, המקטרים, והמתוסכלים מכניסות שווא לבלוג, אפשר לשלוח בקשה למייל שלי או כתגובה לפוסט בבלוג, ואני אשתדל לעמוד במשימה.
הפועל היוצא יהיה הרבה פחות כניסות שבועיות לבלוג (כרגע עומד על כ 150 מישראל ומספר עשרות ממקומות אחרים בעולם) אבל אתמודד עם הפגיעה באגו...
אילת

6 תגובות:

  1. נעלם לי העדכון האחרון!

    השבמחק
    תשובות
    1. לא מבינה מה קרה לעדכון האחרון.
      העלתי אותו שוב. מקווה שהפעם תוכל להכנס

      מחק
    2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

      מחק
  2. זה יקל מאד - ואז אפשר להכנס לבלוג מספר פעמים כדי לקראו אותו שוב ושוב ולהנות מהתמונות. אני מקווה שהכל עבר טוב בשבועות אחרונים!
    בטינה

    השבמחק
    תשובות
    1. הכל עבר עמו אבל הסתיים בטוב.
      והכי טוב - להיות חזרה עם המשפחה על הסירה.

      מחק
  3. לכל המבקשים הודעה במייל.
    עושה ניסיון ראשון עם פוסט שמשום מה לא עלה.
    ספרו לי אם עובד.
    אילת

    השבמחק